Kies voor soepel en snel teambeheer met onze Facteris ERP.

Je B2B schoonmaakpersoneel beheren.

Binnen Facteris by Multios hebben we functionaliteiten op maat gemaakt om uw B2B schoonmaakpersoneel te beheren. 

Wij maken er een punt van om het dagelijks beheer van je bedrijf en je werknemers te vergemakkelijken. Organiseer je dagelijkse werk en taken volledig automatisch. U zult tijd besparen en de kwaliteit verbeteren. 

Je kunt eenvoudig het ziekteverzuim van werknemers beheren en snel reageren op verzoeken van klanten. 

Ontdek alle functies van ons ERP-systeem voor het organiseren en beheren van je teams!

  • Je team en middelen plannen 
  • Verwerken van vakantieaanvragen
  • Organisatie van afwezigheden 
  • Communicatie van planningen via e-mail of mobiele applicatie 
  • Mobiele applicatie voor in- en uitklokken 
  • Gepersonaliseerde rapportage via smartphone
  • Uw onderaannemers beheren en plannen 
  • Je projecten volgen met behulp van Gantt-diagrammen
  • Beheer van klantprofielen en werknemersvaardigheden 
  • Teams kunnen worden opgesplitst in configureerbare werkgroepen
  • Geautomatiseerd afdrukken van theoretische roosters en boek van uitzonderingen voor flexwerk
  • Coderen en bewaken van toegewezen taken
  • Traceerbaarheid van uw operationele documenten 
  • Controle van apparatuur die aan werknemers wordt verstrekt  
  • Specifieke taken delegeren aan leden van je team
  • Periodieke werkschema's organiseren (volgens uw klantencontracten, uw interne behoeften, uw projecten, enz.)
  • Controleren of de taken die je hebt gedelegeerd goed worden uitgevoerd
  • Beheer je eigen agenda en die van je teams (externe vergaderingen, interne vergaderingen, terugkerende taken, eenmalige taken, enz.
  • Houd je werk bij: open of voltooide taken, agenda van taken die nog moeten worden uitgevoerd, overzicht van gedelegeerde taken die worden uitgevoerd of voltooid, enz.
  • Een taak toewijzen aan uzelf of aan een lid van uw team (modules voor HR, operationeel en financieel beheer) Mogelijkheid om dagelijkse activiteitenrapporten op te slaan en te raadplegen
  • Maak en plan uw schoonmaakplannen vanuit Facteris ( Kantoor 1 -> Kantoor 2 -> Vergaderzaal 1 -> Toilet 1)
  • Overgangen controleren met NFC- of BLE-tags (Bluetooth-baken)
  • Rondes maken en toewijzen aan werknemers ( X maakt verdieping 1 schoon, Y maakt verdieping 2 schoon)
  • Planning kan worden beheerd op basis van zakelijke vaardigheden en middelen
  • Een taak toewijzen aan uzelf of aan een lid van uw team (modules voor HR, operationeel en financieel beheer) Mogelijkheid om dagelijkse activiteitenrapporten op te slaan en te raadplegen

Vraag uw demo aan!

    Wij verbinden ons ertoe om uw gegevens te verwerken in overeenstemming met de huidige RGPD-wetgeving.

    nl_BENederlands (België)