Kies voor soepel en snel teambeheer met onze Facteris ERP.

Beheer uw personeel met dienstencheques

Binnen Facteris by Multios hebben we functionaliteiten op maat gemaakt voor het beheer van uw personeel voor dienstencheques.

Wij maken er een erezaak van om het dagelijkse beheer van je bedrijf en je huishouden te vergemakkelijken. Organiseer je dagelijkse werk en taken volledig automatisch. U zult tijd besparen en de kwaliteit verbeteren. 

Je kunt eenvoudig het ziekteverzuim van werknemers beheren en snel reageren op verzoeken van klanten. 

Ontdek alle functies van ons ERP-systeem voor het organiseren van je teams!

  • Dagboek van je huishoudelijke hulp
  • Papieren roosters afdrukken voor werknemers 
  • Een mobiele app (planningen, serviceklokken, klantinformatie, Pluxee-links, enz.) 
  • Bekijk de dagboeken van al je werknemers op één scherm (slepen en neerzetten)
  • Beheer van vervangingen en klantverzoeken via één scherm (behoeften van de klant/beschikbare werknemers) 
  • Codering van normale en periodieke afwezigheden 
  • Personeelscontracten en wijzigingen afdrukken (volgens uw sjablonen)
  • Controle van VA-verklaringen door werknemer 
  • Controle van pariteit van contracturen/roosters - diensten 
  • Traceerbaarheid van documenten 
  • Communicatie via e-mail / sms / app 
  • Specifieke taken delegeren aan de administratieve leden van je team
  • Periodieke werkschema's organiseren (volgens uw klantencontracten, uw interne behoeften, uw projecten, enz.)
  • Controleren of de taken die je hebt gedelegeerd goed worden uitgevoerd
  • Je eigen agenda en die van je teams beheren 
  • Houd je werk bij: open of voltooide taken, agenda van taken die nog moeten worden uitgevoerd, overzicht van gedelegeerde taken die worden uitgevoerd of voltooid, enz.
  • Een taak toewijzen aan jou of een lid van je team

Vraag uw demo aan!

    Wij verbinden ons ertoe om uw gegevens te verwerken in overeenstemming met de huidige RGPD-wetgeving.

    nl_BENederlands (België)