Kies voor soepel en snel teambeheer met onze Facteris ERP.

Met ons Facteris ERP kunt u uw bewakers dagelijks beheren

Binnen Facteris by Multios hebben we functionaliteiten op maat gemaakt om u te helpen bij het beheren van uw beveiligers. 

Wij maken er een punt van om het dagelijks beheer van je bedrijf en je bewakers te vergemakkelijken. Organiseer uw dagelijkse werk en taken volledig automatisch. U zult tijd besparen en de kwaliteit verbeteren. 

Je kunt eenvoudig het absenteïsme van personeel beheren en snel reageren op verzoeken van klanten. 

U bent in realtime verbonden met uw agenten dankzij onze toepassing (interventie- en incidentrapporten, logboeken, in- en uitklokken van zones, beveiliging, enz.)

Ontdek alle functies van ons ERP voor de organisatie van uw beveiligingsteams! 

  • Je agenten en middelen plannen
  • Afwezigheden en verlofaanvragen verwerken
  • Communicatie van planningen via e-mail of mobiele applicatie
  • Inchecken voor diensten met de mobiele applicatie
  • Gepersonaliseerde rapportage via smartphone
  • Uw onderaannemers controleren
  • Klant- en agentprofielen beheren 
  • De mogelijkheid om teams op te delen in configureerbare werkgroepen
  • Coderen en bewaken van toegewezen taken
  • Traceerbaarheid van uw operationele documenten
  • Traceerbaarheid van apparatuur uitgegeven aan agenten
  • Maak en plan je rondes met Facteris
  • Een overzicht van alle rondes van de dag (actief/gepland/gemist/afgebroken)
  • Beheer van controlestations in combinatie met NFC- of BLE-tags (Bluetooth-baken)
  • De mogelijkheid om een minimumtijd te definiëren voor het passeren van controlepunten
  • De keuze tussen een geordende of ongeordende ronde
  • Geolocatie van uw agenten tijdens de tour
  • De voortgang van lopende tours controleren
  • Follow-up en gepersonaliseerde classificatie van interventierapporten
  • Waarschuwingen in kritieke situaties (vallen/inactiviteit/verliezen van verticaliteit)
  • Handmatige waarschuwingen verzenden
  • De locatie van het gevaar/de werknemer
  • Sms-berichten sturen met de locatie van de claim
  • Beveiligingswaarschuwingen buiten het netwerk afhandelen
  • De lijst van mensen die onder toezicht staan
  • Een waarschuwing als de batterij bijna leeg is
  • Geautomatiseerd afdrukken van theoretische roosters en boeken van uitzonderingen voor flexwerktijd
  • Specifieke taken delegeren aan de administratieve leden van je team
  • Periodieke werkschema's organiseren (volgens uw klantencontracten, uw interne behoeften, uw projecten, enz.)
  • Controleren of de taken die je hebt gedelegeerd goed worden uitgevoerd
  • Je eigen agenda en die van je teams beheren (externe vergaderingen, interne vergaderingen, terugkerende taken, eenmalige taken, etc.). al dan niet gefactureerd werk.
  • Controleer je werk: openstaande of voltooide taken, agenda van taken die nog moeten worden uitgevoerd, overzicht van gedelegeerde taken die worden uitgevoerd of voltooid, enz.
  • Een taak toewijzen aan uzelf of aan een lid van uw team (modules voor HR, operationeel en financieel beheer) Mogelijkheid om dagelijkse activiteitenrapporten op te slaan en te raadplegen
  • Routes aanmaken en toewijzen aan agenten
  • Planning kan worden beheerd op basis van zakelijke vaardigheden en middelen
  • Een taak toewijzen aan uzelf of aan een lid van uw team (modules voor HR, operationeel en financieel beheer) Mogelijkheid om dagelijkse activiteitenrapporten op te slaan en te raadplegen

Vraag uw demo aan!

    Wij verbinden ons ertoe om uw gegevens te verwerken in overeenstemming met de huidige RGPD-wetgeving.

    nl_BENederlands (België)