Kies voor soepel en snel teambeheer met onze Facteris ERP.

Onze Facteris ERP zal u helpen uw werknemers dagelijks te beheren

Binnen Facteris by Multios hebben we functionaliteiten op maat gemaakt om uw personeel in de industriële sector te beheren.

Wij maken er een punt van om het dagelijks beheer van je bedrijf en je werknemers te vergemakkelijken. Organiseer je dagelijkse werk en taken volledig automatisch. U zult tijd besparen en de kwaliteit verbeteren. 

Je kunt eenvoudig het ziekteverzuim van werknemers beheren en snel reageren op verzoeken van klanten. 

Ontdek alle functies van ons ERP-systeem voor het organiseren van je teams! 

  • Uw werknemers en middelen plannen
  • Verwerken van afwezigheden en vakantieaanvragen
  • Communicatie van planningen via e-mail of mobiele applicatie
  • Mobiele applicatie voor in- en uitklokken
  • Gepersonaliseerde rapportage via smartphone
  • Uw onderaannemers controleren
  • Profielen van klanten en medewerkers beheren 
  • Teams kunnen worden opgesplitst in configureerbare werkgroepen
  • Toegewezen taken coderen en bijhouden
  • Traceerbaarheid van uw operationele documenten
  • Traceerbaarheid van apparatuur die aan werknemers wordt gegeven
  • Beheer van controlestations in combinatie met NFC of BLE (Bluetooth beacon) tags
  • Geolocatie van je werknemers 
  • De voortgang van lopende projecten bewaken
  • Follow-up en gepersonaliseerde classificatie van interventierapporten
  • Waarschuwingen in kritieke situaties (vallen/inactiviteit/verliezen van verticaliteit)
  • Handmatige waarschuwingen verzenden
  • Locatie van gevaar/werknemer
  • Een sms sturen met de locatie van de claim
  • Verwerken van niet-netwerk beveiligingswaarschuwingen
  • Lijst van mensen onder toezicht
  • Waarschuwing batterij bijna leeg
  • Geautomatiseerd afdrukken van theoretische roosters en boek van uitzonderingen voor flexwerk
  • Specifieke taken delegeren aan de administratieve leden van je team
  • Periodieke werkschema's organiseren (volgens uw klantencontracten, uw interne behoeften, uw projecten, enz.)
  • Controleren of de taken die je hebt gedelegeerd goed worden uitgevoerd
  • Je eigen agenda en die van je teams beheren (externe vergaderingen, interne vergaderingen, terugkerende taken, eenmalige taken, etc.). al dan niet gefactureerd werk.
  • Controleer je werk: openstaande of voltooide taken, agenda van taken die nog moeten worden uitgevoerd, overzicht van gedelegeerde taken die worden uitgevoerd of voltooid, enz.
  • Een taak toewijzen aan uzelf of aan een lid van uw team (modules voor HR, operationeel en financieel beheer) Mogelijkheid om dagelijkse activiteitenrapporten op te slaan en te raadplegen
  • Planning kan worden beheerd op basis van zakelijke vaardigheden en middelen 
  • Een taak toewijzen aan uzelf of aan een lid van uw team (modules voor HR, operationeel en financieel beheer) Mogelijkheid om dagelijkse activiteitenrapporten op te slaan en te raadplegen

Vraag uw demo aan!

    Wij verbinden ons ertoe om uw gegevens te verwerken in overeenstemming met de huidige RGPD-wetgeving.

    nl_BENederlands (België)