1 - Definitie

Het Facteris ERP software onderhoudscontract, hierna te noemen de "software", is een servicecontract tussen : Multios SA Dit contract biedt de klant een jaarabonnement op de diensten beschreven in paragraaf 5 en 6 hieronder.   

2 - Een update identificeren

      1. Opeenvolgende versies van de Software worden aangeduid met een nummer in de vorm "x.yy", bijvoorbeeld "6.10". Belangrijke updates genaamd "Versie" komen overeen met een wijziging in het "x"-element van het nummer en worden beschreven in paragraaf 2.2. Minder belangrijke updates genaamd "Release" komen overeen met een wijziging in het "yy"-element van het nummer en worden beschreven in paragraaf 2.3.

      1. Een versie-upgrade betekent een significante vooruitgang van de Software in zijn functionaliteiten, zijn technische architectuur of zijn mens-machine interface. Multios NV biedt voor deze upgrades een specifiek onderhoudscontract aan onder de naam "Migratiecontract". Dit contract vervangt geenszins het Migratiecontract.

      1. Een Release-evolutie betreft de correcties die Multios NV aanbrengt in de Software als gevolg van de ontdekking van anomalieën of storingen, beter bekend als "bugs", de verbetering van functionaliteit, een wettelijke verplichting, evenals kleine updates van functionaliteit en/of mens-machine-interfaces. Functionele anomalieën worden ontdekt door gebruikers, de Klant, onze R&D-afdeling of een andere klant.

     

    3 - Updatefrequentie

    Multios SA behoudt zich het recht voor om op elk moment een nieuwe release of een nieuwe versie van de software te publiceren.  

    4 - Duur van het contract - opzegging - premie

        1. Dit contract wordt afgesloten voor een periode van één jaar en kan stilzwijgend worden verlengd.

        1. Dit contract kan jaarlijks op de verjaardagsdatum worden opgezegd door middel van een aangetekende brief die ten minste 30 dagen voor die datum wordt verstuurd.

        1. De diensten beschreven in punt 5 van deze overeenkomst worden beschikbaar zodra Multios SA de betaling van het abonnementsgeld heeft ontvangen.

       

      5 – Diensten in het onderhoudscontract

          1. Dit contract biedt de volgende diensten:

          1. Het beschikbaar stellen van nieuwe Releases aan de Klant via een elektronisch communicatiemedium zoals e-mail, een website of een in de Software geïntegreerde updatefunctie.

          1. De mogelijkheid om aan Multios SA, de Software anomalie ondervonden door de klant voor te leggen per e-mail naar het adres support@multios.be

          1. Een release wordt geïnstalleerd door de Klant

          1. Een release gaat altijd vergezeld van documentatie die :

          1. Technische en functionele wijzigingen aan de software

          1. Installatievoorwaarden vrijgeven

          1. De installatieprocedure van de release

         

        6 – Uitgesloten diensten onderhoudscontract

            1. Dit contract sluit de volgende diensten expliciet uit:

            1. Telefonische ondersteuning. De klant kan zich hiervoor abonneren op een andere specifieke service genaamd "Teleassistance".

            1. Levering van nieuwe versies van de software. De klant kan zich hiervoor abonneren op een andere specifieke dienst genaamd "Omnium Service".

            1. Training, hulp bij de ontwikkeling of het gebruik van software

            1. Wijzigingen in de software die verband houden met veranderingen in de omgeving van de Klant, zoals wijzigingen in besturingssystemen.

            1. Werkzaamheden op de site van de klant

            1. Elke andere dienst die niet gedetailleerd wordt beschreven in paragraaf 5 hierboven.

           

          7 - Garanties

              1. Multios SA geeft geen andere garanties van welke aard dan ook, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit contract en de uitvoering ervan.

              1. In het bijzonder wordt uitdrukkelijk overeengekomen dat Multios NV niet aansprakelijk kan worden gesteld voor schade van welke aard dan ook, in het bijzonder en alleen bij wijze van voorbeeld, exploitatieverlies, verlies van gegevens of elk ander financieel verlies als gevolg van de uitvoering van dit onderhoudscontract.

              1. In elk geval kan de financiële aansprakelijkheid van Multios SA in geen geval het bedrag overschrijden dat door de klant werd betaald als jaarabonnement op de diensten die het voorwerp uitmaken van dit contract.
              2. Deze overeenkomst wordt beheerst door Belgisch recht. Alle geschillen die hieruit voortvloeien vallen onder de exclusieve bevoegdheid van de rechtbanken van Bergen. 

             8 - Geschillen en rechtbanken

            Deze overeenkomst wordt beheerst door Belgisch recht. Alle geschillen die hieruit voortvloeien vallen onder de exclusieve bevoegdheid van de rechtbanken van Bergen.

             

            Contacten

            Abonneer u op onze nieuwsbrief

            Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws en informatie om niets te missen!
            nl_BENederlands (België)